Sunday, May 29, 2011

Kes 28.5.2011 =="


PERTAMA SEKALI SAYA INGIN MEMINTA MAAF SEKIRANYA STATEMENT SAYA INI AKAN MENYAKITI MANA2 PIHAK ><" SORRY!!
[Syazie iaitu diri kuh ini mengelarkan dirinya "saya" dalam post ni xD]
dah macam kes mahkamah ke tajuk ni? haha, sorry! but nih memang kes yang agak serius.
Saya rasa siapa yang Kpoppers mahupun Malaysian ELF tahu tentang kes ni?
Woah, sebenarnya saya memang amat terkejut tak sangka betul artis kita macam tuh! Okay at first saya siasat dulu betul sebab TAK BAIK tuduh orang TANPA BUKTI kan, jadi saya menghiraukan dahulu apa yang kpoppers lain tengah bashing dan saya melakukan kerja saya dengan skodeng profile ***** dan **** [malas nak tulis nama mereka disini,tangan tiba2 tak terdaya pulak xP ] Sebenarnya artis yang perform kat Hari Belia tuh tak puas hati cara management layan dia,report nak guna tandas pun tak boleh..lebih-lebihkan artis korea and tak ingat local artis..Okay saya terima memang salah untuk pihak management layan awak macam tu! memang tak patut semua..BUT bila awak cakap awak nak *** kat SuJu.. ouuuhh memang dah lebih-lebih saya yang berfikiran positif malah cuba untuk memahami terus bengang kat awak local artis **** . saya tahu awak bengang tapi perlu ke libatkan SuJu yang memang tak tahu apa yang pihak management tuh buat kat awak?! HELLO! SuJu dilayan dengan begitu teruk dengan syarikat mereka sendiri selama beberapa tahun sampai kini pun mereka masih dilayan teruk walaupun dah famous semua peminat mereka iaitu ELF mengetahui kesengsaraan mereka~ Awak baru merasai nya sedikit,so what awak dah debut tahun 2000?pada masa tu SuJu tengah training yee [p/s artis korea train dulu selama beberapa tahun untuk memberikan yang TERBAIK]!! SuJu debut 2005 BUT mereka DIKENALI SATU DUNIA sekarang! mereka dah diiktiraf macam artis Hollywood yang awak semua bangga kan tuh [Saya juga minat artis Hollywood] artis KOREA dikenali la weyh! RAIN a.k.a Jong Jihun adalah artis yang BERPENGARUH di DUNIA tengok sikit berita Hollywood tu kata minat then CHECK ar info! awak sebagai artist yang kata tak dapat banyak kerja sebab dianak tirikan takkan tak leh nak tengok BERITA ? =="
huh..Local artist awak semua nak tahu satu perkara? NIH BARU PERMULAAN.. KPOPPERS memang dikenali sebagai PEMINAT yang MENAKUTKAN. mereka takkan kacau awak kalau awak tak usik nama artis mereka,mengatakan yang bukan-bukan tentang artis mereka dan berkata ingin berbuat sesuatu yang buruk kepada artis mereka.. JADI sebelum awak buat apa-apa FIKIR dahulu SEPULUH ribu kali..LOL xD
Dan saya mendapat tahu bahawa ramai juga yang suka cara awak mendendangkan lagu but bila awak buat statement macam tuh TERUS HANCURZ .. ==" jadi nak buat macam mana sekarang? Hah,ITU KITA TAK TAHU~! LOL xD
Local Artist,kami tak pernah membenci anda TAPI sekiranya anda KACAU artis kami..KAMI akan kacau anda kembali.
bak kata orang peputih tuh " What comes around Goes around" ;)
Peace No War! (o.o)v

1 Good persons:

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog