Tuesday, August 9, 2011

K-Pop Tag


saya telah di tag oleh Yayah Zack ^^=
nak tahu tak jawapan saya? jawapan saya tak jauh beza dengan chingu saya tu ^^
Information yang korang perlu tahu do post ni~
warna purple : menunjukkan saya mengarut/merapu/fikiran saya
warna hitam : soalan 
warna biru : jawapan saya ;)


1. List Top 5 Kpop Band Korang
*adeyh perkara yang teramat sukar untuk dilakukan oleh saya sebab semua band saya nak masukkan*
1.Super Junior
2.Big Bang
3.SHINee
4.DBSK
5.Beast

 
2. Sape ultimate bias korang kat no.1?
*err..(><") malasnya nak taip nama dia..haha xD *
Cho Kyuhyun =="

3. Lagu favorite korang kat band no.3?
Lucifer & hello hello *amik yang terbaru je lah*
*ouh~ada lagu dalam versi jepun juga~ like that too ^^v*

4. Nampyeon korang kat no.2?
Kwon Jiyoung a.k.a G-Dragon *cute!!~*

5. Kenapa korang minat band no.5?
sebab Beast telah menarik perhatian saya sejak debut mereka dari lagu bad girl ^^-

6. Lagu paling best korang dengar dari band no.4?
*lagu yang memang seductive >///<*
MIROTIC ;)

7. Member yang paling korang nak jumpa dalam band no.1?
kesemua 15 orang tuh~!
*nak kena sebut satu per satu ker..?*

8. Best mv choreography oleh band no.3?
Ring Ding Dong *mengerakkan lutut*
Replay *lap lantai guna kaki*
Lucifer *part wave tangan diorang*

9. Hadiah yang korang nak bagi kat bias korang dalam band no.2?
*dia dah cukup kaya jadi dia mampu untuk membeli apa-apa sahaja untuk diri dia..hurmm~*
jeritan saya, kasih sayang saya dan support saya pada dia dan tatatertib saya sebagai seorang VIP..(?)

10. member band no.5 yang hampir sama dengan ciri-ciri idaman korang?
Son Dongwoon *nampyeon ku yang lagi satu*xD

11. Ucapan korang untuk band no.4?
sememangnya COMEBACK diraja untuk lagu WAE a.k.a keep your head down..
walaupun tidak mencukupi lagi 3 ahli , Cassi tetap berada di situ utk memberi sokongan penuh!~ Saya harap awak semua akan bersatu dan tiada lagi masalah kontarak dengan si SM tuh..
* huu~ miss them togetherness*

Tagged :
By : Syazie Alee ;)

0 Good persons:

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog