Monday, June 27, 2011

Gila-Gila ^^


HELLO HELLO~!Monkey Korang semua apa kabak??? haha~ hari ni Faradila (Prince Akid *nak termuntah jap* hahaha xD) Fatin Syahindah (Fasha) Fitriyanie (Fit a.k.a Princess Yanie *baldi dah dipenuhi dengan muntah* kukukuku xD) Syahirah dan Khamsatul (Kay) datang rumah "SAYA"~!
peace ngee~

Kiteorg nak buat tentang Pembentangan PJ tuh (semangat gila kan!) hugahuga~ tajuk yang kiteorg pilih adalah Keganasan Rumah Tangga. siap carik video kat youtube agy tuh (dah tuh nak carik video kat mana agy yunx ? (==") ) LOL xD sorry gila skit hari nih.

Fara buatkan BLOG untuk Fit.. hehe.. aku tak join sekaki sebab pening (tak suka tengok coding2 tuh!!:wuuu:( ) hehehe aku hanya suka tngok benda yang dah siap tertera untuk aku (ceh dimanjakan betul!) nak buat macam mana.. dah Yayah,Fara dan Aten manjakan aku (dengan mengeditkan blog untuk aku.. ;) ) jangan jeles ya korang semua~! :malu:( *rasa macam nak bagi penampak tak kat aku?* LOL xD
Ouhyer disebabkan kat rumah nih tak de apa2 sangat untuk dimakan aku beli lah maggie dan yang chefnya Fara..dia yang mempelawakan dirinya ^^ thanks Fara!!

tadi aku nak hantar diorg sampai kat bustop highway tuh tapi bolehnya mereka menghalau aku..:Dont want anymore:( huuuu~~! haha,taklah! diorang just concern jer kat aku!~ kawan aku semuanya sayang aku! :perfect:( ~kawan korang pon sayang korang kan (kawan mana yang tak sayang kawan #ketuk kepala sendiri#*

hehehe..sorry lah kalau membaca benda alah nih membuat kepala korang pening..aku pun tengah pening sebenarnya nih.. *__*" hehehe~

Thanks sebab sudi datang rumah aku Fara,Fit,Kay,Aten and Syirah!~ :face9:

By : Syazie Alee ihikhik

2 Good persons:

Yayah Zack said...

sedar pun mende wat pening, hahahaha.....asal trase sentimental bile bacer post nih, huhuhuhu...

Syazie Alee said...

haha.. yeah..thanks pada kamu kerana membuatkanyer utk dirikuh ini~! LOL xD ahaha..nape lak sentimental..=="?

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog