Wednesday, June 8, 2011

Going Out~


hee~ akhirnya dapat keluar dari rumah hari nie (sedangkan dah kua umah 2 kali tapi buat kad bas kat central market jer..) But,Yayah tak join hari nih,aq kua dengan Yatie,first time kua dengan dia secara berdua-duaan gituh~ hehe,kteorg tengok cite Kung Fu Panda 2 mmg best n lawak gila! kekeke xD tapi ada scene yang sedih gak dalam tuh.. T^T nangis jap,tapi tak delah emo sangat sebab kejap jer scene sedih tuh~
 tapi yang lawaknya..time tengah nak cari tempat duduk tuh bolehnya ada seorang mamat sesat kat tempat duduk kiteorg. aq ofcoz ar pelik kan tak mungkin aq tak reti baca abjad,kteorg row C seat num 13 n 14, mamat tuh duduk dekat seat 14.. haha,aku malas nak tegur sebenarnyer,suh Yatie tegur but yatie lagilah tak nak tegur jadi terpaksa ar berspeaking sebab dia chinese..setelah menunjukkan tempat duduk dia iaitu num 15 barulah Yatie datang n duk kat sebelah aku,aku saja amik num 13 n 14..hehe xD num 13 my fav num,kalau Yayah join leh lengkapkan 13,14 n 15 ^^- . aduh sorry cakap pasal nombor pulak,macam main num ekor lakz,LOL,dengar macam berpengalaman je kan cara aq duk bercerita..=="? haha,aku tak penah dan tidak akan main num ekor~! 0.0!!

Setelah abis tengok movie tuh ape lagi tempat utama adalah toilet (ceh,seboleh-bolehnyer nk cakap BUT nih hakikat,korg lepas gy tengok wayang mesti straightnyer gy toilet xP bueek) haha,okay setelah tuh kteorg pun gy lah bershopping, tak delah banyak mana pon aku beli sebab nothing yang tarik perhatian aku sangat..aku suka lengan panjang sekarang,kenapa?ha,itu aku tak tahu..LOL.. aku just beli 3 helai baju,satu wana kelabu n lengan panjang,aku suka style leher dia,but tak suka design bawah dia sangat,kalau aku kurus sesuai ler kowt,but aku beli jer sebab baju tuh free size (I LOVE FREE SIZE!) haha,boleh pakai sampaik bila2! kukukuku
then aku beli baju T-shirt ala2 besar tuh warna putih n baju warna biru lengan panjang ;) aku beli cardigan warna putih gak ^^ then aku beli seluar warna putih.. geez aku nak lagi seluar n t-shirt biase,aku suka t-shirt,senang selesa dan boleh dipakai dimana-mana sahaja,tak ikut bentuk badan tak kecik sangat n tak besar sangat..adehh macam promoter pulak aku nih..*__*" haha, aku prefer pakaian yang membuat aku rasa selesa.. :) ohyeah! hari ni FIRST TIME kua pakai kasut flat hitam tuh..aduh..aku nak tanya something pada para pemakai kasut flat kaki korg tak melecet ker kalau tak pakai stokin..? -_-?? lain kali aku akan pakai sockz utk keselesaan kaki,kalau tak banyak berjalan selesa lah,but kalau banyak berjalan..aduhh keseksaan meyh.. tapi aku beginner mungkin sebab tuh kowt sakit n tak selesa,aku akan cuba selesakan diri kuh! ngee (^^-)
ouhyeah,ada banyak barang yang aku rasa agak menyesal sebab beli.. ==" haha,macam topi,spec mata yang takderw power tuh,n subang.. LOL,tulah,budak yang dh dapat duit terus tak ingat apa yang perlu dn apa yang tidak,lepas nih I will be more cautious! money is VERY IMPORTANT $_$ so I won't wasted it again next time!

yang paling gempak,DVD yang aku inginkan dan tercarik-carikan jumpa on the spot~ semuanya ada! Haruma Miura punya lakonan tuh! semua adak kat situh! bukan senang nak cari Japanese Movie nyer dvd, aku prefer beli movie sebab agy murah dari drama..haha,drama..just ******** jerw..haha pengaruh yang buruk nih,sape yang faham bagus,sape yang tak faham,err..rasanya anda akan faham.. o.0?? LOL xD

n time balik bolehyer kiteorg sesat~ salah platform..==" haha! nasib tak sampai kat Sri Petaling! kang lambat sampai umah..aduhh..kekeke sebenarnya perkara sesat nih aku dah biasa sebab aku memang PAKAR sesat,no sense of direction at all.. hahaha xD kesian kan?? huhukz but tulah yang membuatkan kita ber-adventure! hahaha (nak cover malu punya pasai..shh!) budak k.l apelah nih tak tahu jalan..dalam times square un leh sesat..(carik panggung meyh) heee xD jarang kua sebab tulah tak tahu (lagi sekali nak cover malu..~ haha)

Nanti time akak aku ada duit nak suh dia belanja aku la.. :D hahaha, suh belanja baju jer kowt..(keluar topik) n aku rasa aku nampak tua sangat lah.. X__X haha,sebab fizikal aku kowt,sebab walaupun muka tak nampak tua but badan tak terjaga (macam aku nih) memang akan membuat kita kelihatan berumur, aku dah analisis perkara nih dengan seseorang dan memang terbukti dengan kejadian yang telah berlaku pada diri kuh ini. TAPI ada jugak walaupun fizikalnyer chubby gtuh seperti kuh nampak muda,mungkin sebab rambut dia.. WHO KNOWS? lain manusia lain pandangannya :) nih pendapat aku je tau! haa,aku determine untuk simpan rambut panjang,lepas nih no more haircuts (kecuali rambut depan lah kan..mungkin akan potong tengok pada keadaan)  dan juga MUNGKIN bila tiba masanya aku akan berhijab? InsyaAllah !~ aku sekarang nih tengah nak berusaha untuk berubah kearah kebaikan..LOL xD macam lawak pulak bunyi "kebaikan" tuh..hehekz, aku nak belajak elok-elok,(aduh dah bulan 6 baru start serius,apelah kan..?) haha,biasalah semangat kan senang naik dan senang giler turun balik..tiga bulan macam tuh turun jer semangat..macam babo jer kan aku nih..==" siapa yang tak tahu babo tuh apa~ maksudnya ngong a.k.a idiot..hahaha xD

baiklah,sampai disini sahaja typing aku~ sorry membuat anda semua bosan..?? tapi rasanya disebabkan anda bosan lah anda baca nih kan,jadi harap benda nih menghiburkan anda,atau adakah ia menambahkan bosan anda? LOL xD menyesal kan baca..? ekekekeke xD sorry! ;P
ala2 macam nie lerh spec mata aku..~

nih topi yang aku cakap tuh,but aku punya warna hitam belang2 pink.. (tak caya kan aku beli warna pink..o.o?) LOL xD seperti yang aku cakap aku tengah adjust dengan pink.. ;P

written (typing)by : Syazie Alee
time : 7.05 pm

TAKE CARE~!

4 Good persons:

elin gugu said...

hurmm......warghh byknyer brg hang beli..tu la gatal potong rambot...nnt smpan panjang2

Syazie Alee said...

hu T^T aku dok potong rambut pasai rimas ==" ;P yelah nanti aq simpan ^^ ko pon sama~!

Nur 'Izazi said...

wah!! p shopping x ajk arr.. T.T

Syazie Alee said...

haha..nanti kita gy sama2 kay.. ;)

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog