Wednesday, July 27, 2011

Jatuh T^T


huhu, saya selalu jatuh , tak tahu lah kenapa..
mungkin sebab cemerkap sangat..? haha
SETIAP TAHUN saya akan jatuh..
tak kisah lah jatuh kerusi,jatuh tangga,tersadung batu,tergelincir..adeyh.. banyak sangat lah!
yang paling MALU time tahun lepas.
masa buat sukan reptile , lari~ dan pap~! terus jatuh..
muka dan baju habis kotor dipenuhi dengan pasir =="
kumur 10 kali agaknya time tuh sebab pasir masuk dalam mulut..YUCKZ.. ><"

Tahun ni saya kira pecah rekod lah juga sebab tak jatuh langsung..
kalau hampir-hampir adalah tetapi sentiasa diselamatkan oleh kawan-kawan saya..mereka ni jenis yang protect saya sebab tahu akan "masalah" saya.. hahaha xD

tetapi apabila masuk penggal kedua nih..
rekod saya nampaknya tak bertahan lama..
saya akhirnya jatuh juga....
hahahaha xD

saya jatuh hari ni dekat dalam bilik seni sebab berlari-lara dari Fatin Syahindah (Aten)..
dia kejar saya sebab nak balas dendam atas perbuatan saya memercikkan air ke mukanya..
saya lari sekali dengan bekas air Aten..
bila nak belok kat tepi meja tuh terus "sliding" ~
wheee~
seronokkan??

hahaha!
saya,aten,syirah,faradila,yayah dan asyikin apa lagi..
gelak lah sebab cara saya jatuh tuh kelakar..
dok seronok ketawa saya perasan ada something yang tak kena..
saya tengok tapak tangan saya..
adeyhh..berdarah..
luka kecil je, sebab tangan tertekan kuat sangat dekat bekas plastik air tu agaknya..
tapi mestilah pedih!
huhukz
saya cuci lah luka saya tuh..
hahaha..

agaknya mereka mesti nak bercerita dekat kawan-kawan saya yang lain! huwaa..=="
tapak tangan saya masih pedih..kulit terkoyak sikit sebab tu dari tadi darah tak henti-henti..
nasib saya okay je tengok darah..
kalau kawan saya yang Farah Izzati tuh, memang dah pecah cermin tingkap atas sebab jeritan dia yang nyaring tuh *adeyh kalau fara baca benda alah ni mampus aku..*

baiklah sampai disitu sahaja luahan saya tentang nasib malang saya yang selalu jatuh ni..=="
cuba mintak simpati ke??
haha tak lah! sekadar mahu berkongsi,sekiranya anda seorang perempuan anda kena jaga diri anda, jangan cemerkap macam saya nih.. ==" hehehe xD
bahaya kalau perempuan banyak kali jatuh..
laki..?
tak mengapa, malah saya menggalakkan mereka~ xD
hahahaha kejamnyer~ ;P

di"taip" oleh : Syazie Alee ;)

4 Good persons:

Yayah Zack said...

hehehe, ade org tuh luka skit pun nk sedih, hahahahaha....klu boleh nk citer gak kat sini, hhihihihi *evil mode*

Syazie Alee said...

hampeh..hahaha..nak berkongsi meyh ;P

kemey said...

kemey ade sorg kwn mmg slalu jatuh la,ktorg ckp die kaki lembek heheh..tp sejak kapel trus hlg mslh jtuh die^^

anywy kemey hepi sbb jmpe jugak kembar(wlaupon aq tua) heheheh..salam prkenalan=)

Syazie Alee said...

hehe..salam perkenalan juga~! ^^- kembar..? haha xD

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog