Friday, July 8, 2011

Takoyaki and Bubble Tea addict~ ^^v


the title says it all.. to all who have been reading my blog, you know that I will always buy these food at Central Market..
haha..my virus is being affected by my other friends aswell.. ;P

Yeah,once again we head to Central Market (CM) to make a bus card for Farah Izzati (Feezatie Elisha) and Pitriyani/Fit.. ;) Faradila,Kay,Aten,Syirah and Yayah joined us ;)

ngee..kelakar kan,hanya dua orang jer yang nak buat kad bas tapi yang mengikutinya ramai..LOL xD..Bila kami dah buat kad bas,apa lagi..belilah makanan..tapi kali ni kami masuk CM dulu sebab Fit nak tukar baju. yang lain hanya pusing-pusing je dekat dalam CM tuh.
siap main kejar-kejar lagi tuh *tak malu tul kan kiteorg..* hahaha !!
buat muka selamba jeMonkey..

Bila dah selesai berkejar-kejaran *Syirah,Aten dan Kay lari dari Faradila*
saya pun turut sertai larian ini..heee~
lepas itu,kami semua keluar untuk beli TAKOYAKI!
ngee o.ov *peace*
bila dah beli takoyaki beli pulak bubble tea.
macam biasa saya order *kejap yer,terganggu dengan lagu Boyfriend remix style* LOL xD
okay kembali pada cerita saya yang membosankan tu..
saya beli green tea campur dengan perisa vanilla ;)
lain kali nak cuba perisa lain lah pulak..^^-

Bila dah cuba semua flavour,nak try lak black tea campur dengan perisa yang lain.^^-
hahaha,testing jer kerja saya..
tak mengapa..tak salah nak mencuba.. :)

yang lain juga turut ikut serta membeli bubble tea..
aduh..
yang kelakarnya..
Saya macam jadi promoter je dekat situ..
semua tanya yang mana sedap..
yang mana best..
dan yang tak boleh blanyer menyruh saya order kan.. =="

Tapi seronok pulak.. xD
kenangan bak kata orang..
kay punya perisa sama dengan saya.
fara izzati lak black tea + honey peach
fit black tea + coklat
syirah green tea + coklat
faradila black tea + laici
yayah seperti biasa iaitu vanilla bon *tanpa bubble*
Aten jer yang tak beli..dia puasa meyh..
huhu sorry aten kteorg minum sedap-sedap jer depan ko!

fit merasai takoyaki saya..
dia suka! hehehe xD
sedapkan fit.. ;P
fara izzati juga merasainya,dia suka tapi tak berapa gemar..*macam mana tuh?* LOL
tapi fara izzati memang dah tersuka kat bubble tea..ngee hehehe xD

Bahaya jugak kawan dengan saya nih
sebabnya anda akan makan benda yang anda sangka yang anda tidak akan makan..
aduh..
=="

dan lagi satu!
ramai orang yang mengatakan pada saya bahawa saya..
dah Berisi!!!!
:masalah Revolusi:(

ngee..
tak mengapa..budak sekolah lagi kan!
hehe..

teenagers is still a teenagers..
*apa yang saya merapu pun saya tak tahu*
kenapa ya saya tulis dala BM..?
kerana..
mood saya sering tukar-tukar..
mula-mula tadi BI..
sekarang BM..
*mengaku je lah,yang ko tak reti nak explain dalam BI*
YEA!
saya tengah mengaku ler nih..
aduh..jujurnyer saya nih..

dan kenapa tulis "saya" instead "aq/aku" macam biasa..
kerana nak jadi saya lah saya tulis saya..
*jawapan yang tah pape..*

okaylah,that's all~!
Thank you for taking your time reading this~ :face67: <3

by : Syazie Alee:16:
time : 6.00 pm.

p/s : I can't wait for Harry Potter and the deathly hallows part 2! It will be release next week on the 14th July 2011 ^^-v

and yeah,Yayah editting my blog again..Thank dear~! :n:


3 Good persons:

Post a Comment

 
Designed by Yayah. All reserved to Syazie's Blog